Результати моніторингу якості освіти

Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводять тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані заняття в залежності від основних ліній Базового компоненту дошкільної освіти. Наше завдання - наповнити цікавим змістом усю життєдіяльність дитини впродовж дня, тижня, року, вікового періоду, що повною мірою забезпечує реалізацію особистністно - орієнтовної моделі дошкільної освіти.
Узагальнені результати
педагогічного обстеження дітей та рівень
засвоєння вихованцями знань, умінь, навичок (моніторинг) відповідно до програм
свідчать про стійку динаміку зростання показників всебічного розвитку
дітей.
У закладі
створено умови для безпечного проведення освітнього процесу, для роботи всіх
категорій працівників та дітей. Весь освітній процес здійснюється відповідно до
Інструкції з охорони життя та здоров'я
дітей дошкільного віку.
Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмного матеріалу дошкільниками педагоги оцінюють досягнення дітей за показниками всіх семи освітніх напрямів програми «Дитина». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти.
Таблиці оцінювання компонуються відповідно до віку дитини (середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється тричі на рік.
Під час комплексного оцінювання педагоги враховують основні
принципи: активність дистанційної роботи дитини, створення умов для розкриття
певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення
результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримуються певних методів та прийомів у методиці обстеження, які допомагають
виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини.
За результатами освітньої
роботи - визначено рівні засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).
Для здійснення моніторингу педагоги проводять спостереження за
дітьми, інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди.
Також використовуються доручення, як один із видів природного
експерименту, вивчаються результати художньо-продуктивної діяльності дошкільнят
(малювання, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).
Отриманні результати дають педагогам змогу визначити , які з тем засвоєнні
дітьми , а з яких у поточному році необхідне посилення роботи та коригування
матеріалу, перегляд запланованих форм
роботи , тем, тощо.
Протягом наступного навчального року педагогам буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована на покращення показників рівня формування компетентності дітей з урахуванням дистанційної форми освіти у навчальному році.
Особливу увагу звернути:
Особистість дитини: продовжувати працювати над усвідомленням дітьми загально - принятих норм і правил поведінки, обов'язковості їх виконання;
Гра дитини: Покращувати зміни в ігровій діяльності дітей. Продовжувати вчити спільно обговорювати правила гри, контролювати дії одне одного; уміти критикувати негативні вчинки посилюючись на правила.
Дитина в природному довкіллі: Продовжувати формувати уявлення про природне довкілля, як цілісний живий організм, в якому взаємодіють різноманітні об'єкти та явища. Виховувати емоційно-цілісне ставлення до природи; Корекційно - відновлювальній роботі у групах, де діти мають особливості мовленнєвого розвитку, необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентності освітньої лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної) у межах виконання річних задач закладу освіти.
Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть протягом поточного навчального року спільно з батьками, залучати їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів.