Останні новини з життя ЗДО
05.01.2022р. Вийди, зіронько, на небо,
Освіти нам путь-дорогу.
Ми йдемо колядувати, Щоб віддати шану Богу.
У зимову світлу днину, народилася дитина.
Чиста-чиста, мов сльозина, Божий Син, свята зернина.
І донині нам сія, Вифлиємськая зоря.
Ніч Різдвяна світла й чиста,
Небо - в зорянім намисті.
Щастя й радості багато,Нам несе Різдвяне свято.
І щоразу воно нове, Свято свят - Різдво Христове!

31.12.2021р. Усі родини, які прийняли участь у конкурсі, та принесли поробку на новорічну тематику були нагороджені грамотами від закладу освіти.Цікаво спостерігати, як кожна дитинка із гордістю отримувала відзнаку за свій шедевр , зроблений разом із мамою або татом.

17.12.2021 р. У день Святого Миколая всі ми перетворюємося на дітей, які цього дня із самого ранку починають шукати подарунки у себе під подушкою. Це свято в Україні люблять і дорослі, і діти. До нашого закладу вже завітав цей, такий очікуваний гість. Звеселяли його танцями, розповідали вірші, грали в ігри та вели себе чемно. Врешті отримали солодкі подарунки. Подивіться самі, як це було.

12.11.2021 СВЯТО ЗОЛОТОЇ ОСЕНІ
Ось і завітала щедра осінь, до Василівського ЗДО "Дзвіночок" яка повноцінно панує уже третій місяць. З давніх давен люди відмічали свято осені, свято зібраного урожаю. Так, сьогодні у нашому закладі відбулося Свято осені, яке щорічно проводиться восени.Програма святкового заходу була яскравою танцювальними номерами та музичними композиціями. Свято пройшло у барвах осені, з квітами та дарами природи.
Після завершення часу відведеного на презентування своїх композицій, усі родини, які прийняли участь у цьому заході отримали подяки від адміністрації закладу.

9 листопада - День української писемності та мови
9 листопада свято української мови та писемності, день, коли у нас є нагода вклонитися Слову в його красі та виразності.Вітаємо усіх з цим святом, і бажаємо Вам оберігати та розвивати українську мову, будувати незалежну, не лише політично, а й духовно вільну країну, виховувати гідних представників свого народу і пишатися своєю Батьківщиною.
Ось і підійшов до закінчення Олімпійський тиждень у садочку (06.09.2021.- 10.09.2021)
Його проведення подарувало дошкільнятам позитивний емоційний заряд, сприяло розвитку фізичних вмінь та вихованню бажання вести здоровий спосіб життя.Впродовж Тижня були проведені спортивні змагання, естафети, олімпійські ігри, у ході яких дошкільнята проявили свої знання, вміння та майстерність. Це було весело, цікаво та корисно.
ЗВІТ
про роботу Василівського ЗДО «Дзвіночок»
за 2020/2021 навчальний рік
У 2020/2021 н.р. у Василівському закладі дошкільної освіти працює одна різновікова група. Режим роботи у закладі освіти - п'ятиденний з 800 до 1700. Навчальний рік у закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 30 червня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
ЗДО «Дзвіночок» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
- Конституції України
- ЗУ «Про дошкільну освіту»
- Базового компоненту дошкільної освіти
- ЗУ «Про охорону праці»
- ЗУ «Про цивільну оборону»
- ЗУ «Про дорожній рух»
- освітньої програми «Дитина» від 2 до 7 років.
А також відповідно до власного Статуту та річного плану роботи дошкільного закладу.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров'я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
Головною метою роботи закладу освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровлення дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.
Групове приміщення не має забезпечення меблями якого вимагає програма, ігрове обладнання в недостатній кількості.
Для занять одна група, актова зала.
За проектною потужністю дошкільний заклад розрахований на 35 місць. ЗДО відвідує 20 дітей: 10 дітей старшого віку, 6 дітей середнього віку, дітей молодшого віку із них 2 дітей з особливими освітніми потребами. Контингент батьків соціально-благополучний, є не працюючі. Освітній процес в ЗДО забезпечують 7 працівників: директор, 2 вихователі, асистент вихователя, завгосп, помічник вихователя, медсестра, кухар.
Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями: «Дошкільне виховання».
У 2020-2021 навчальному році атестувалася вихователь Людмила Горбурова- при Краснянській ЗЗСО І-ІІІ ст.. і відповідає займаній посаді.
Моніторинг рівня засвоєння вимог базової програми дітьми є головним показником роботи педагогів та усього колективу в цілому. За результатами діагностики дошкільників по засвоєнню програми «Дитина» рівень знань відповідає вимогам даної програми, можна зробити висновок, що діти мають високий та достатній рівень успішності. Одним з пріоритетних напрямків діяльності керівника ЗДО є забезпечення зміцнення здоров'я дітей та попередження випадків шлунково-кишкових захворювань, організація раціонального харчування. Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 року №298/227.
Медичною сестрою разом з кухарем складається меню-розкладка. Продукти харчування, що постачаються в дитсадок, мають сертифікати якості та відповідності. Ціна продуктового набору для дітей на день складала в середньому 40грн.
В літній період заклад освіти не працював у зв*язку з карантином.
Контроль за організацією харчування здійснюється щодня протягом року. Відслідковується суворе додержання строків реалізації швидкопсуючих продуктів. На контролі питання дотримання технологічного процесу приготування їжі, смакових якостей готових страв. Спостерігається невиконання норм харчування через подорожчання продуктів .На 4 сезони затверджено меню Миколаївським обласним лабораторним центром.
ЗДО є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, так, як на вирішення його потрібні кошти.
За кошти місцевого бюджету, зроблено косметичний ремонт приміщень, придбано ноутбук для роботи, миючі-дезинфікуючі засоби, противопожежні двері встановили, двері на кухню, відмостка та цоколь зроблено.
Батьківська спільнота залишається головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та розвиваючого середовища для своїх малят. Впродовж звітного періоду все, що придбано батьками обов'язково оформляється у відповідну документацію, про що свідчать акти надходження матеріальних цінностей в централізованій бухгалтерії. А саме, іграшки, наочний та роздатковий матеріал, кухонне приладдя, тюль 20м. подарили, та інше.
Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітньо-виховного процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітнього процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.
За період роботи у ЗДО у 2020/2021 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітнього процесу і працівниками на робочому місці не було.
Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення умов праці, санітарно-оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів щодо їх виконання.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров'я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Відповідно не допускаються до роботи люди, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Травматичних та нещасних випадків за період роботи закладу не було.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти який спрямовує роботу педагогів на формування у дітей дошкільного віку певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого закладу освіти з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
- поліпшення якості освітнього процесу, роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров'я та життя;
- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків;
- проведено інструктаж з першочергових дій персоналу і посадових осіб ЗДО у разі загрози виникнення терористичних або деверсійних актів.
Протипожежна безпека у закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, маються 6 вогнегасників, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. У травні 2021 року був проведений «Тиждень безпеки дорожнього руху».
Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах (малюнки, поробки).
Два рази на місяць я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою тощо.
Взаємодія із сім'ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу.
Одним із головних завдань, що стоїть перед закладом, вважається взаємодія з сім'єю.
Педагогічний колектив закладу на протязі року тісно співпрацював з батьками вихованців. Успішно відбувається педагогічний супровід підвищення знань і умінь батьків за допомогою просвітницьких форм роботи:
- виставки дитячих робіт з відповідної тематики;
- інформаційний стенд;
- підбір бібліотечки для батьків;
- консультації, рекомендації, бесіди, які проводилися у чаті Вайбер, що дозволяє спілкуватися з батьками у режимі реального часу і під час обмежень у період пандемії;
- батьківські збори.
Основними напрямами роботи педагогів із батьками щодо виховання та розвитку дітей є:
- удосконалення партнерства сім'ї та колективу закладу в укріпленні здоров'я дошкільників та розвиток їх творчого потенціалу;
- цілеспрямована фахова допомога сім'ї у вирішенні соціальних і психолого-педагогічних проблем;
- співпраця у створені належних та безпечних умов для життєдіяльності та розвитку дітей;
- залучення батьків до активної участі у освітньому процесі ЗДО.
Інклюзивна освіта. Робота Команди супроводу (КС). Якісна дошкільна освіта є синонімом інклюзивної освіти - освіти, яка передбачає участь в освітньому процесі усіх дітей і створює для цього відповідні можливості. Наш заклад дошкільної освіти базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами. Досвід перебування дітей з ООП у ЗДО - наголос на соціально-емоційному розвитку, дають можливість дітям навчатися емпатії, рівності, толерантності, багатоманітності, набувати знань щодо своїх прав.
Наразі є велика потреба розвивати інклюзивну освіту на рівні ЗДО, бо ранній і дошкільний вік є важливим для розвитку усіх дітей, а для дітей з особливими освітніми потребами цей період має особливе значення.
Метою закладу є включення дітей з ООП в освітній процес, розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в освітньому процесі. Особливості дітей із порушеннями психофізичного розвитку неможливо нівелювати, тому потрібно змінювати організацію освітнього процесу в групі, адаптувати та модифікувати освітній простір задля вирішення завдань соціалізації та інтеграції дітей з ООП в суспільство в умовах закладу.
Впродовж 2020 - 2021 н.р. на інклюзивній освіті виховувалось 2 дітей з особливими освітніми потребами. Також діти відвідують корекційні заняття в Березанському ІРЦ згідно узгодженого графіку.
Забезпечували систематизацію змісту та засобів навчання та виховання і розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог базового компоненту дошкільної освіти, чинних комплексних програм для дітей, які мають ООП.
Забезпечувалася наступність у роботі між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з ООП здійснюється відповідно наступних програм та навчально-методичних посібників: Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». Сак Т.В., Прохоренко Л.І., Соколова Г.Б., Дмітрієва М.В., Бабяк О.О., Баташева Н.І., Недозім І.В. (наказ МОН від 24.07. 2018 №802 З метою всебічного вивчення особистості дитини з ООП), організації ефективної допомоги і психолого - педагогічної підтримки, відстеження динаміки її індивідуального шляху розвитку, створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище, протягом 2020-2021н.р. проводилась певна робота членів КС дітей з ООП.
Відповідно положення про команду психолого-педагогічного супроводу на початок 2020 - 2021 року було створено команду супроводу з залученням відповідних фахівців, а саме: - директор: Л. Капріян, вихователі Л. Горбурова, В. Задирака, асистент вихователя Є. Пащук , сестра медична
О. Демянчик. Педагогічний супровід відіграє провідну роль у повноцінному й усебічному включенні, оскільки саме вона виступає монолітним механізмом із синхронним використанням методичного інструментарію інноваційної технології інклюзивної освіти. Професіоналізм та ентузіазм працівників, уміння працювати в команді, втілювати перспективні педагогічні ідеї та досвід, опановувати інноваційні технології - це сформовані компетентності нашої команди.
Педагоги закладу постійно підвищують власний фаховий рівень через ознайомлення з новинками методичної літератури, досвідом роботи своїх колег, відвідування онлайн курсів та семінарів на платформі МОІППО. У закладі використовуються новинки методичної та спеціальної літератури, статті із фахових журналів. Проводилася систематична співпраця з методичним центром відділу освіти та працівниками Березанського ІРЦ з питань впровадження інклюзивних цінностей в освітній процес. Проводилося висвітлення інклюзивної освіти на сайті ЗДО та сторінці у Фейсбук.
Директор Любов Капріян
З 22 по 28 квітня в ЗДО "Дзвіночок" проводився тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності.
ПРОФІЛАКТИКА ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ!
З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВЯ ДИТИНИ
ЗАГАЛЬНІ:
БАТЬКИ ПОВИННІ ПРОТЯГОМ РОКУ:
Віддавати дитинну в руки вихователя;
Не дозволяти забирати дитину неповнолітнім дітям, незнайомим особам, та особам, які знаходяться в нетверезому стані.
Не залишати в доступному місці сірники, вогнестрільну зброю, колючі та ріжучі предмети, ліки.
Не дозволяти користуватися електричними приборами.
Оберігати дітей від укусів собак, кішок.
Оберігати дітей від отруєння грибами, ягодами, рослинами.
Під час купання в водоймищах не залишати дітей без нагляду дорослих, вчити їх плавати, знайомити з правилами поводження на воді.
Знайомити і дотримуватися правил дорожнього руху, визначати безпечні від руху транспорту місця для катання на велосипеді, для ігор з м'ячем.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОГО ТРАВМАТИЗМУ
необхідно:
1.Вчити дітей переходити вулицю на зелений сигнал світлофору, у встановлених місцях;
2. Не дозволяти дітям з'являтися зненацька перед транспортним засобом;
3. Вчити дітей правильно обходити транспорт, що стоїть: автобус, тролейбус - позаду, трамвай - спереду.
4. Не дозволяти дітям самостійно їздити громадським транспортом.
5. Не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги.
6.Не дозволяти дітям грати з м'ячем, кататися на велосипеді, ковзанах, санчатах, роликах на проїжджій частині дороги та поблизу неї - це може коштувати дитині життя.
7. Не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей.
8.Не подавати дітям негативних прикладів порушуючи правила дорожнього руху.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ ПІД ЧАС ВІДПУСТКИ БАТЬКІВ
- Забороняйте ходити до лісу без супроводу дорослих.
- Під час перебування у лісі разом з дітьми не збирайте та не вживайте незнайомі гриби, ягоди, рослини.
- Не розводьте у лісі багаття під час посухи: при виникненні необхідності в цьому, розмістіть вогнище на відкритому місці і після використання ретельно загасіть його та засипте землею.
- Обстежте місця установки намету в лісі з метою уникнення небажаної зустрічі зі зміями, бджолами , мурахами.
- Для походу в ліс одяг дитини підбирайте таким чином, щоб оптимально захистити її від комах, кліщів, та інших несподіванок.
- Не засмічуйте навколишнє середовище та не залишайте після себе себе жодних слідів свого перебування
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОЖЕЖІ ВІД ДИТЯЧИХ ПУСТОЩІВ З ВОГНЕМ
-
НЕОБХІДНО ВИКОНУВАТИ НАСТУПНІ ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ:
- Зберігати сірники в місцях, недоступних дітям.
- Не дозволяти дітям розводити багаття, включати електронагрівальні прилади.
- Не дозволяти дітям користуватися газовими приладами.
- Тримати в недосяжних місцях рідини, які легко займаються (бензин, ацетон, спирт, тощо).
- Не допускати перегляд телепередач дітьми без догляду дорослих.
- Не залишати малолітніх дітей без догляду.
- При виникненні пожежі негайно викликайте пожежну охорону з телефоном 101.
- Забезпечення особистої безпеки
- Не залишати дітей одних, навіть на короткий час.
- Навчити дітей користуватися дверним вічком.
- Не дозволяти відчиняти незнайомій людині двері, навіть одягненій у міліцейську форму.
- Не дозволяти дітям розмовляти з незнайомими людьми на вулиці.
- Вчити дітей користуватися телефоном для виклику служб 101, 102, 103, 104.
- Забороняти підбирати дітям на вулиці незнайомі предмети - вони можуть бути небезпечними.
- Забороняти грати ріжучими, гострими вибухонебезпечними предметами.
- Забороняти користуватись ліфтом без супроводу дорослих, а також заходити у ліфт з незнайомими людьми.
- Вчити дітей звертатися за допомогою, які працюють у правоохоронних органах.
- Не дозволяти дражнити тварин. Попереджувати зародження в дитині жорстокого відношення до «друзів наших менших».
ПОПЕРДЖЕННЯ ПОЖЕЖІ ВІД ПУСТОЩІВ ТА НЕОБЕРЕЖНОГО ПОВОДЖЕННЯ З ВОГНЕМ
Щоб не допустити пожежі необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:
- Зберігати сірники в місцях, недоступних дітям;
- Не дозволяти дітям розводити багаття;
- Не дозволяти самостійно вмикати електронагрівальні прилади;
- Не допускати користуватися газовими приладами;
- Не допускати перегляд телепередач, користування комп'ютером за відсутності дорослих;
- Не залишати малолітніх дітей без нагляду;
- Не заставляти шляхи евакуації,
- Не зберігати на балконах легкозаймисті речовини
- Не сушити речі над газовою плитою
- Не корисуватися саморобними ялинковими гірляндами,
- Не влаштовувати піротехнічні заходи з балкону та поряд з будівлею,
- Не палити в ліжку.
Шановні батьки! Роз'яснюйте, що їхні пустощі можуть спричинити пожежу, загибель у вогні майна та людей!
Шановні батьки своїм прикладом навчайте дітей суворому виконанню протипожежних вимог.
Пам'ятайте, що приклад старших є для дітей кращим методом виховання.
При виникненні пожежі викликайте пожежну за телефоном 101.

Пам'ятка для дітей
«ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА»
Не бався з сірниками, запальничками, жаринками.
Не вмикай телевізор та інші електроприлади за відсутності дорослих.
Не користуйся газовими приладами, коли ти сам вдома.
Якщо відчуваєш запах газу у жодному разі не вмикай світло,
При виникненні загоряння залий малий вогонь водою, накрий килимом чи товстою ковдрою.
При розповсюдженні вогню покинь житло, затуливши рот та ніс вологою тканиною, та пересуваючись якомога ближче до підлоги, о там більше кисню для дихання.
При виникненні пожежі не відчиняй вікна.
«САМ УДОМА»
Навчись користуватись дверним вічком,
Не відчиняй двері нікому сторонньому, навіть якщо людина в службовій формі та дитині.
Не називай власну адресу по телефону, навіть якщо особа, яка телефонує переконує тебе у тому, що знає твоїх батьків.
Не кажи особі, яка зателефонувала, що ти вдома сам.
Не дражни тварин, навіть домашніх.
Не чіпай термометр, він має отруту - ртуть.
Ліки тобі повинні давати тільки батьки.
Не виходь на відкритий балкон.
Не перехиляйся через підвіконня.
Не бався ножем та іншими небезпечними предметами.
«ПРОГУЛЯНКА»
Не підбирай із землі жодних предметів, вони можуть бути небезпечними.
Не запалюй петарди.
Для розваг обирай місця, де знаходяться багато людей та дітей, і де тебе будуть бачити рідні.
Не грайся на будівництвах і в кущах.
Не грайся в м'яча поблизу дороги.
Не вихваляйся своїми новими дорогими іграшками, щоб не викликати заздрощі і спокуси відняти або викрасти їх у тебе.
Не розводь багаття у дворі, на подвір'ї без нагляду дорослих.
Намагайся уникати конфліктів, та не затівай ніяких сварок.
Правила безпеки піротехнічними засобами
При купівлі піротехнічних виробів обов'язково ознайомтеся з інструкцією, вона повинна бути на кожному виробі.
Перевірте термін зберігання виробу, його встановлює сам виробник, і ніхто не має права цей термін подовжувати.
Ті, які не призначені для використання дітьми молодше 16 чи 18 років купувати не слід.
Піротехніку не можна зберігати поблизу приладів опалення (батарей, газових, електричних плит), не варто носити вогненебезпечні вироби у кишенях.
Не можна розбирати вироби чи піддавати їх механічним впливам.

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ
Найбільша небезпека в місцях скупчення великої кількості людей - масова паніка та втеча натовпу. У натовпі люди змінюються. Охоплені панікою, вони думають тільки про власний порятунок. Паніка може виникнути під час пожежі, бійки, аварії. Це може трапитись навіть при вимкнені світла. Всіма засобами боріться з панікою.
Поведінка під час виникнення паніки
Не робіть різких рухів, не бігайте і не галасуйте. Необхідно, щоб голова була ясною.
Звільніться від довгого шарфа, щоб уникнути задушення.
Застебніть всі ґудзики, щоб у натовпі не зачепитися.
Не чіпляйтеся за дерева, сповпи, огорожі, щоб не зламати руки.
Міцно тримайтеся на ногах, уникайте падіння.
Впавши на землю, скрутіться у клубок «калачиком», ляжте на бік, закрийте руками голову та потилицю.
Міцно тримайтеся на ногах, уникайте падіння.
Ніколи не намагайтеся йти проти натовпу, вибирайтеся з нього вздовж напрямку руху.
У натовпі захищай груди піднятими ліктями.
Небезпечні: вітрини, грати, стовпи, дерева - все нерухоме.
НЕ МОЖНА: Треба:
Чіплятися руками за щось; застібнутися,
Намагатися підняти речі, що впали на землю. викинути сумку, парасольку, руки повинні бути вільними.
Якщо натовп потяг тебе, не чини йому опору.
З метою запобігання дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності адміністрацією закладу проводяться наступні види контролю:
Адміністративно-громадський контроль за станом охорони праці, дотримання правил пожежної безпеки (щомісячно), за проведенням та реєстрацією інструктажів з безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки (щоквартально), обсягу знань дітей з пожежної безпеки (щоквартально), за проходженням медогляду працівниками (2 рази на рік).
Контроль за створенням умов щодо безпеки життєдіяльності дітей та запобіганням дитячого травматизму у групах (щомісячно), обсягу знань дітей з пожежної безпеки (щоквартально).
Упродовж року були проведені наступні форми роботи з дітьми: щомісячно у групі проводились тематичні заняття, міні-заняття, бесіди, розваги, тренінги, екскурсії, виставки дитячих робіт щодо запобігання дитячого травматизму, заходів по ознайомленню дітей з правилами дорожнього руху, а один раз на тиждень проводилися бесіди та розваги щодо формування основних моделей безпечної поведінки під час виникнення побутових, природніх та техногенних надзвичайних ситуацій.
Позитивний вплив на формування у старших дошкільників мотивації до оволодіння рилами безпечної поведінки мало використання інформаційно-комунікаційних технологій, а саме: презентацій, переглядів тематичних роликів на ютуб. Значну увагу приділяли відпрацюванню у дітей практичних навичок правил дорожнього руху на майданчику.
Заходи показали, що діти відповідно до вікових особливостей, на достатньому рівні володіють інформацією про попередження виникнення пожежі, знають правила поведінки під час пожежі, стихійних лих (гроза, злива), у побуті (гра, ліки, один вдома) на вулиці (дорожньо-транспортний травматизм, праця в природі) у лісі.
Сьогодні у садочку відбулося найочікуваніше свято весни. Які у нас дорослі і красиві діти!!!
Дорогі жінки, вітаємо вас з Міжнародним жіночим днем! Бажаємо вам тепла і любові в серцях, чудового настрою і прекрасного самопочуття. Даруйте усмішки, радійте та отримуйте задоволення від життя! Щастя вам, успіхів завжди і в усьому!
Хай навкруги цвіте бузок,
Та небо буде ясним;
І щоб життя було в жінок
Щасливим і прекрасним.
Аби завжди в душі у вас
Горів вогонь кохання;
І хай у цей весняний час
Здійсняться всі бажання.