
Інклюзивна освіта
Основний принцип інклюзивної освіти полягає в тому, що:
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами:
◦ Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
◦ Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
◦ Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
◦ Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
◦ Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
◦ Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
Дослідження науковців Інституту спеціальної педагогіки НАПН України з інклюзивної проблематики передбачає виявлення задатків кожної особистості з проблемами в розвиткові, створення умов для їх успішного розвитку та самореалізації в житті.